Časté dotazy
1. Je možné nakupovat přes Váš e-shop na mobilu?
ANO - jedná se o responzivní eshop, který umožňuje plnohodnotně objednávat ze všech možných zařízení - tedy stolní počítač, notebook, tablet a samozřejmě také mobil. Nutnou podmínkou je pouze připojení na internet, ale to předpokládám víte :-)
2. Nechci se registrovat, nejsem firma a z principu to nedělám. Mohu u Vás nakupovat bez registrace?
ANO - náš e-shop umožňuje nakupovat i neregistrovaným zákazníkům. Nemusíte se tedy obávat, že byste bez registrace u nás nenakoupil. Zároveň bychom Vám však registraci rádi doporučili. Časově Vás registrace v žádném případě nezatíží. S Vašimi osobními daty zacházíme dle přísných pravidel GDPR.
Registrací získáte přehled o novinkách. Výhody v podobě možných individuálních cen. Možnost pracovat s dalšími funkcemi jako je velmi dobrá funkce přidat do oblíbených, přehled o Vaši objednávkách, využít funkce hlídače zboží aj. Do budoucna také plánujeme pro registrované zabezpečení přístupu k informacím, které neregistrovaní uživatelé mít nebudou.
3. Používal jsem Váš předchozí e-shop. Nakupuji různorodé položky a je pro ně nejdůležitější rychle získat info. o zboží bez dlouhého klikání. Je nějaký způsob vyhledávání, který mi zde doporučíte?
Pokud nakupujete vždy různorodé produkty, doporučili bychom Vám naše fulltextové vyhledávání viz horní část stránky s lupou. Při tvorbě e-shopu jsme kladli velký důraz na fulltextové vyhledávání. Je možné vyhledávat ve zboží pomocí shody v názvu, popisu, nebo parametru. Je možné hledat také dle našeho kodu - pokud ho samozřejmě budete znát. Fulltext umí navíc automaticky skloňovat, neřeší ani jednotné/množné číslo apod. Pokud byste nakupoval pravidelně je možné s výhodou pracovat s oblíbenými položkami. Nemusíte pak nic hledat, ale jen si najdete rychle Vaše zboží v části oblíbené. Můžete také využít, pokud jste registrovaný, funkci rychlé objednávky.
Jako další možností vyhledávání je forma zanořování do jednotlivých úrovní stromového menu. V neposlední řadě je možné vyhledávat formou filtrování (značky, dostupností, ceny, v budoucnu i dle technických parametrů).